jueves, 30 de diciembre de 2010

Tornarem després de festes!

Bones de nou! Estic liadeta amb això de les festes de Nadal... ja se sap, per més que vulguis viure al marge d'alguns aspectes de la societat... la teva família no ho fa! I segueixen esperant regalets, visites i felicitacions de Nadal... s'ha de reconèixer que té la seva part d'encant, tot i que està tan velat pel consumisme massiu que costa de veure!

No m'oblido d'explicar-vos com va ser l'experiència a Nautarkia i a la Fira de l'Ecoxarxa d'Osona... molt edificant, en una paraula! Gent molt maca, projectes novedosos i que valen molt la pena... no deixeu de visitar els links que poso a baix de tot del blog! Ja coneixeu els meus problemes amb les fotos, però a veure si aviat obro una pestanyeta de fotos i fires i ho comparteixo amb tots vosaltres!!

Agraeixo especialment les persones que m'han dit que han llegit el blog i que els hi ha agradat, vosaltres sou els que em doneu empenta per seguir! Ah, i dóno la benvinguda als nous seguidors!! :) Ja en som quatre!! Jejeje... creixement sostenible ;)

Aquest cap de setmana hi ha la Fira de l'Ecoxarxa del Montseny, a Sant Esteve de Palautordera. Espero que no us la perdeu i que me l'expliqueu, ja que jo malauradament no hi podré anar... Tinc massa coses pendents!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario