sábado, 5 de marzo de 2011

Regalets de Nadal

Bones de nou a tots i totes!!!
He estat súper desconnectada aquests dies... setmanes... mesos! Ai quina vergonya! Però per fi aquí us passo les fotos dels regalets de Nadal que he fet amb productes casolans o adquirits a l'ecoxarxa... és possible un nadal ple de regals genials amb molt poca despesa!!! :D




Bé, com veieu em vaig posar el davantal i em vaig enfrontar als fogons... "Nocilla" casolana, melmelada de poma, i també melmelada de ceba confitada que no va sortir bé a les fotos. I avellanes ecològiques de l'Ecoxarxa del Penedès, comprades a la Central de Compres de l'Ecoxarxa de Barcelona, posades en uns saquets fets a partir de retalls sobrants de tela... A part va haver més regals comprats amb ecosenys, com sabons, herbes aromàtiques i un coixí de blat que s'escalfa al microones pels dolors d'esquena.

Aquests mesos han estat força buits de fires, almenys que jo me n'hagi enterat; només va haver una a la que no vaig poder anar per compromisos familiars, que em sap greu però no recordo on era... ai quina memòria la meva... Però ara aquest mes n'estem plens!! 13 de març a Sant Esteve de Palautordera (Montseny), 20 de març VI Fira d'Intercanvi a Tiana i 27 de març Mercat d'Intercanvi amb moneda social a Passanant (Tarragona). La de Tiana no està organitzada per l'ecoxarxa, però hi seran presents i correrà moneda social, així que probablement a una o altra (o totes??) m'hi trobareu!! A la de Passanant es podrà canviar part dels ecos per euros (fins a un 75%)

Fins aviat!!

1 comentario:

  1. Molt bones noia!!!!
    Quins regals més xulos que fas. És tot un goig veure que la teva vessant creativa i ecològica té un lloc on manisfestar-se.
    Una forta abraçada!!!
    Quim.-

    ResponderEliminar