viernes, 17 de diciembre de 2010

Quina aventura!

Encara em quedaven coses per ordenar del terrabastall que implicà anar a la fira de Barcelona i vaig i en el darrer moment decideixo anar a Osona! Ep, que des de casa meva son 3 hores en tren!! Quin tip de transport public m'estic fent aquests dies..i el que m'espera, amb les festes de nadal! Però aprofito per recomanar el transport public. D'acord, no és el més puntual del món, però a més dels avantatges que tothom sap(més barat, més ecològic, no has de buscar aparcament...), el que més valoro és que m'aporta temps per a mi. Temps per llegir, pensar, repassar el bloc, trucar a un amic.. i tot de coses que mai es troba temps per fer i que com no tens més remei que estar-te assegut una bona estona sense fer res, pots aprofitar!
Però ara no us volia escriure per parlar de les meravelles d'anar en tren, sinó del que sento que és tota una mini-aventura! Vaig escriure a l'ecoxarxa d'Osona a veure si algú em podia allotjar per una nit per no haver-me de llevar...brrrrr! Abans de les 6 del mati! La veritat, és el primer cop que faig això i no pensava que ningú respongués, i quan ja havia decidit que no aniria de sobte m'he trobat amb 6 ofertes!! :-O Així que en poc menys de 4 hores he anat al súper (em faltava llevat...), m'he fet el dinar (una super amanida ecològica..nyam nyam!), he fet 2 pastissos, m'he dutxat (que s'ha d'anar netet a casa aliena...;-)), he fet la maleta, i... he hagut de triar amb qui em quedava! Al final vaig a casa d'un grup de gent que es diuen Nautarkia i que sembla ser que tenen projectes de natura i medi ambient, i m'ha semblat que seria interessant conèixe'ls. Així que he quedat amb la meva amfitriona, que m'ha semblat molt amable, he respost i agraït tots els altres oferiments d'allotjament, i aquí estic, al tren, patint perquè resulta que Torelló no entra amb el bitllet de rodalies que tinc i a veure si encara hauré de pagar multa per dues parades!
Però per mi el més fort és que hagi gent disposada a rebre't a casa seva sense conèixe't de res, simplement perquè sabem que compartim la filosofia de l'intercanvi i creiem en la bona fe de la gent. Així som els ecoxarxers!! :-)
Ja us explicaré com ha anat la V Fira de l'Ecoxarxa d'Osona!

1 comentario:

  1. Hola ecoxarxera!

    Molt divertit el bloc ! Ens ha fet molta ilu que vinguis fins a la fira de l'ecoxarxa, i mès amb aquest fred que esta fotent.

    Si et sembla fem intercanvi d'enllaços. Jo ja l'he fet i t'he afegit a la llista de links.

    Recorda la nostra web es:
    www.ecoxarxaosona.blogspot.com

    fins aviat amiga!

    ResponderEliminar